Kindernevendienst en Jeugdkerk

Kindernevendienst
De kinderen van groep 1 t/m 8 van de bassisschool mogen op zondagmorgen tijdens de preek naar hun eigen ruimte. Hier horen ze het Bijbelverhaal op hun eigen niveau. Door middel van verwerkingbladen, liedjes, spelletjes en knutselwerk wordt er dieper op het Bijbelverhaal ingegaan. Er wordt gebruik gemaakt van de handleidingen Kind op zondag en Bonnefooi. Deze handleidingen volgen meestal het lezingenrooster dat als regel ook door de predikant gebruikt wordt. Het project waaraan de kindernevendienst meewerkt is de Actie Schoenmaatjes van stichting Edukans. Edukans deelt de de met speelgoed/schoolspullen/toiletartikelen gevulde schoenendozen van alle Schoenmaatjes uit aan kansarme kinderen in de ontwikkelingslanden

JOR

Hoi,
Leuk dat je informatie van de JOR Young zoekt!
JOR Young is voor tieners vanaf groep 7 t/m klas 1 middelbare school.  De avonden zijn meestal elke zaterdagavond in het gebouw “De Schakel” in Puttershoek. Dit gebouw staat tegenover de Hervormde kerk in Puttershoek. Af en toe doen we iets buiten het gebouw of gaan we ergens naartoe.
De avonden beginnen om 18.45 uur en duren tot 20.15 uur tot max 20:30 uur. Je kunt vanaf 18:30 uur naar binnen.
Wat doen we zoal op een JOR Young avond? Dat is elke keer weer iets anders, maar dat kan een spel, quiz, speurtocht, of iets creatiefs zijn. We hebben veel lol, het is hartstikke gezellig en je kunt er gewoon lekker je zelf zijn.
We informeren jullie via de groepsapp, daarin geven we aan welk thema er is, wanneer je je moet opgeven en welke zaterdagen we er zijn.

Voor informatie bel of app José van Oudheusden 06 557 234 17

Hallo kinderen van de JuniJor,
Zit jij in groep 4 t/m 6 van de basisschool dan is er voor jou de JuniJor.
Een leuke club die gemiddeld een keer per maand gehouden wordt in de Hoeksteen of de Schakel, beide aan het Kerkplein in Puttershoek.

Sinds kort zijn we van knutselclub overgegaan op een heuse kook/bak club. Op vrijdagmiddag van 16.00 uur- 17.30 uur. Het kost €2 euro per keer.
We gaan dan kokkerellen rond een bijbels thema. En dat is best lekker. Nadat we het samen hebben gemaakt, dekken we de tafel en eten we het ook gezamenlijk op.
We informeren jullie via de groepsapp. Daar lees je welk thema we hebben en wanneer je je moet opgeven. Voor informatie bellen of appen naar 06 557 234 17 (José van Oudheusden)
Groetjes van de leiding; José, Annelies, Kalinka en Annemarie